Noname Bizde 37+4 düz. O kadar uykum var ki ama yatamıyorum. Çünkü beyimiz o kadar hareketli ki nereye dönsem orayı tekmeliyor yumrukluyor. Sırtıma yastık.aldım şimdi dik oturarak uyumayı deniycem bu gece. Ve o kadar mide yanmam var ki anlatamam. Umarım yatabilirim 😢🥺