eliftugba48 Bugün sonuçları aldık down sendromlu olabilir dedi. Fetal dna önerdi onu da hemen verdik. Sonucu riskli gelen var mı böyle ? Sonra nasıl ilerlediniz? Herşeyden önce veren Rabbim. Eğer bi durum varsa da Rabbimin hediyesidir
ghostty eliftugba48 bazen anne yaşı sebebiyle testlerde risk çıkabiliyor diye duymuştum. Sırf bu yüzden hiç tarama testi falan yaptırmayacağım direkt fetal dna yaptıracağım. İnşallah sizin de bir sıkıntı yoktur içiniz rahatlar🙏🏻
bzly Benim ilk gebeliğimde çıkmıştı. Fetal dna temiz gelmişti. Sonradan detaylı ultrasona gittiğimde Dr kordon girişinin yanda olduğunu bu yüzden hatalı sonuç vermiş olabileceğini söylemişti. Testlerde yanılma olabiliyor