Selamlar herkesee, 23 hafta 5 günlük gebeyim 2 aydır serklajliyim bu aralar karın sertleşmelerim arttı sanki. Düzensiz aralıklarla kısa sürüyor ağrısız ve hemen geçiyor ama günde 7 8 defa oluyor. Nidicard endol falan kullanmıyorum. Progestan ve magnezyum kullanıyorum. Ama oldukça çok geriliyorum korkuyorum benzer durumu yasayanlar var mııı