Edaisik055 Haftadayım detaylı da zorla yüzünü gördük kesinlikle dönmüyor ve 2 aydır makat gelişli sizce döner mi dönmezse sezeryan olursun diye korkutuyorlar ve ben hala hazırlık yapmaya bile başlamayamadım😭
edaabykl Edaisik055 bence döner sezeryanda korkulacak bisey yok bebek kendi belirliyor dogum şeklini dönmezse mecbur sezeryan olur ama gerçekten korkulacak bise yok ilkini oldum simdi ikinciye hamileyim yine sezeryan
Edaisik055 prinkle bir defa özele gittim devlet uğraşmıyor diye bişey göremiyorum ama tahmin etmemi istersen %90 kız derim dedi 1 hafta sonra gel dedi gittim bu sefer hiç göremedim diyip yorum yapmadı
edaabykl Edaisik055 evet oda can sıkıcı epeyde olmus oteki kontrol göstermezse bence ara renkler biselerden baslayin unisex alin hic olmadi biseleri olmus olur cinsiyetide ogrenirsin belki o zamana kadar bu sefer de cinsiyete gore devam edersin
cansu2306 Edaisik055 bende 22 de öğrendim erkek çıktı kendi ni iki gitmemde sakladı en son gördü doktor
Meral_63 Edaisik055 bacım en iyisi özele git yine onlar detaylı bakıyor 31+5 haftalık hamileyim devlete gidiyorum cinsyeti beli değil diyor oysaki 12 haftalıkken kız olduğunu öğrendim özel hastanede
prinkle Edaisik055 yaaa çok kötü olmuş insan bir an önce öğrenmek istiyor heves ediyor inşallah öğrenirsin bir an önce
Edaisik055 edaabykl detaylı da görünmüyor yüzü diye 4 kere çıkardılar git yürü merdiven in çık diye 😭😭 ucundan gösterdi allahtan 😅 ama cinsiyet yok🤣