Merhaba canım.. Bende aşılamayla hamile kaldım. Catlatma iğnesinden 13 gün sonra silik çizgiyle öğrendim hamile olduğumu. Erken gebelik testi yaptım ve çıktı. Sana tavsiyem sabah erken gebelik testi al ve ilk saatler yapmaya özen göster kesin çıkar artık