kızlar merhaba 6 gündür tıkalı burun, nefes alamama, gece yatınca da başlayan öksürükle mücadele ettim. Buharlar mı yapmadım, tuzlu sular mı çekmedim… en son kbb doktoruna gittim. Antibiyotik başlandı, gebelik için güvenli denndi. Madem antibiyotik verilebiliyor neden sağlık ocağı ve acil doktoru hiç buna yanaşmadı? Belki enfeksiyon bu kadar ilerlemezdi?? Acaba son çare olarak mı veriyorlar antibiyotiği?