rabia_km direk bebeği zamanı dolmadan almaya odaklılar. Küveze girecek olması vs kimsenin umrunda bile değil. Ben kanamayla gittim başka hastaneden sevkliydim. Kanama durdu ve bebeğim iyi olmasına rağmen 33. Haftada doğurtup göndermek için uğraştılar. Onların ön görmüş olduğu sorun üzerine almaya kalkacak dahi olsalar ordada bir yanlış vardı. Oda plesantası aşağıda olan bir gebe zaten sezeryan doğum yapar ve alttan çatı muayenesi gerektirmez. İzin almadan hem çatı muayenesi yapıldı. Hemde sancısı olanın, normal doğum yapacak olan adamın çatısı muayene edilir. Enfeksiyona bağlı sıkıntılarımda vardı söyledim kaldığım süre boyunca enfeksiyon için herhangi bir uygulama yapmadılar