Bugün kontrolüm vardı doktorum coraspin verdi iki günde bir kullanmam gerektiğini söyledi , kullanan oldu mu arkadaşlar. Doktorum endişe edilecek bişey yok gelişimi güzel kilosu güzel dedi ama coraspin verilince bir tedirgin oldum. Yardımcı olur musunuz?