Ben takımı 4 koydum yedek, bezi baya 16-18 tane koydum 2 paket ıslak mendil koydum kendime 3 takım aldım 1 paket depend koydum 2 emzirme sütyeni 2 lohusa külodu koydum, diğer ıvıt zıvırlar zaten 1er tane ama ne olur ne olmaz. İşte çok koymuşsun falan diyorlar ama onu da anlamıyorum dursun yani ne zararı var kış günü sokakta lazım olursa kıyafet eşya aramaktansa yanımda dursun kullanmadan eve getireyim