Gks_01 benimde bakteri var hep geçen ay odrar yolu enfeksiyonu oldum tek dozluk ilaç kulandim 20 gün kadar geçti yine knendim takip amaçlı tahlil verdim yine çıktı üre varmış az ama enfeksiyon başlamış yine tek dozluk tozu verdi dün içtim acayip akıntım vardı hep meğer ondanmis erken doğumu tetikliyor enfeksiyon mutlka takip et bugün dışarı bile çıktım akıntı yok denecek kadar azalmıştı önceden günde kaç çamaşır degirtirirdim iki haftayı bekleme bna sonuclar çıkınca gel dedi git mutlaka değerin yüksek kendi eski tahlilerimle karslastirdim