Kızlar 18 haftalık oldum devlete gidiyorum. Dün demir ve d vitamini yazdı. Normalde multivitamin tarzı bişeyler yada magnezyum, omega falanda vermesi gerekmiyo mu? Devletin karşıladığı d ve demir yazdı doktor aldım ama ben bunları kullanmak yerine içinde hepsinin olduğu vitaminler alsam daha iyi olmaz mı? Siz ne kullanıyosunuz ne yapsam kafam çok karıştı