Diyarbakırda yaşamıyorum ama eşimin akrabalarından doğuda yaşayanlar var oraya gider gelirler bizde her gittiğimizde uğrarız diyarbakıra bence çok güzel bir şehir doğu şehirlerinden farklı olarak daha modern geliyor bana ama tabi ki her semti değil. Fiyatlarda ortalama. Doğudur ucuzdur değil. Dediğim gibi daha modern olduğu için diğer yerlere kıyasla fiyatlar yüksek.