naide827_ Merhaba hamisler nasilsiniz nasil gidiyor hamiləlik? Kac haftaliksiniz? 37+4 ben her an gele bilir 🥹 heyecan var ..doktora gitmisdik 21demisdi. 10gitdik agrilarim vardi doktor bakdi soyledi ki cocugun kafasi gelmis artik her an ola bilir🥹
lavin2121 naide827_ 37 + 2 kızım 28 haftadan beri baş aşagı bu aralar sancılar girip çıkıyor 😬 benim sezaryan günüm 19 1 haftam kaldı 🥲
naide827_ Nihan87 ayy bende her an dusucekmis gibi hiss ediyorum. Vajinal agrim oluyo sanki iceriden çekiyo cok kötü korkuyorum🥺 ilk hamileliyim o yuzden korku var . Sanki gelicekde geleceyini bilmem gec kalirim gelmeyinu anlamam. Her agrida sanki geliyor cok kötü bir hiss🥺