22 Haftalık Gebeyim ara ara kasıklarım acıyo agrı değilde degısık bir acı yürürken falan sizlerde de oluyormuydu kızlar acaba rahım büyüdüğü icin mi böyle oluyor bebek tepısıyor ama hareketlerini hissediyorum korkmalımıyım yoksa normal mi bu kasık acımaları