Asena6532 Papatyaaam1 sancı mı bilmiyorum ama kasık ağrım var.Bebek toplanıyor bir yerde kasıyor kendini.Bir anda ağrı giriyor karnıma yalancı sancı mı acaba Salı günü nstye girecem