Busradoga ilk hamileliğimde hayır çünkü hak etmedi insan yerine koymadı, her muayene sonrası üzgün çıkıyordum hastaneden. Ama bu hamileliğimde yeni doktor gelmiş şimdilik çok memnunum inşallah hepte böyle gider.. ben doğumdan sonra çiçek düşünüyorum.