Merhaba kızlar. Plansız bir gebeliğim oldu. 7+4 haftalık hamileyim. 2 tanede oğlum var. Bebek yerleşim yerine göre cinsiyet tahmininde bulunanlar vardı. Banada tahminde bulanabilirler mi? Evet doğru bir sonuç değil ama iki oğlumda
konum aynıydı bunda farklı acaba kız mı diye sorguluyorum. Sanırım kız kelimesini duymaya ihtiyacım var. Bu arada karından çekilen ultrason. https://hizliresim.com/6g4t7ju