ErsBegAs dolu dolu 3.4.5 bez kadar cisli bez çıkıyorsa doyuyordur,kaka çok önemli değil doydugu halde 10 güne kadar yapmaması normal kendi bebegimden biliyorum 4.5 günde bir yapardı bazen ama kilo alımlarına goturdugumde ebe hep doymasa bu kiloyu almazdı derdi,doymasa illaki huzursuzluk olurdu anlardiniz içiniz rahat etsin isterseniz sağlık ocağına götürüp kilo takibi yapabilirsiniz