ErsBegAs Doktor bize 5 çişli bez demişti kaka 10 güne kadar yolu var diyorlar doymasa ağlardı artık yavaş yavaş diş sancıları geliyordur Aslanımızın benim kızımın 2,5 aylıkken diş yerleri şişmişti kendini hazırlıyormuş vücut mamayı sinirle hışımla içerdi ah zaman 🥺