Balım 1 yıl dolmadan kendine yüklenme. Bende senin gibiydim çok denedik ovulasyon testi yaptım. Hsg çektirdim.Eşimin değerleri ve benim değerlerim gayet normaldi. Sadece bende çift rahim şekil bozukluğu vardı ve bu da gebe kalmaya engel değil. 10 ay denedik olmadı. Ne zaman kafaya takmayıp düşmeyi bıraktım ilaçları bıraktım o ay gebe kaldığımı öğrendim. Ama maalesef onda da boş gebelik geçirdim kürtaj oldum. Her şey stresle alakalı olduğunu düşünüyorum şimdi kürtaj sonrası daha çabuk gebe kalınır diyorlar bakalım Allah isteyen herkese versin inşallah 🙏🏻💖