Merhaba ilk defa yazıyorum buraya. geçen sene 16haftalıkken ani başlayan sancıyla birlikte 10 15 dk içinde suyum geldi saniyesinde bebekte geldi. Çok zordu benim için Rabbim düşmanımın başına vermesin. 1 sene sonra kadar kimyasal gebelik oldu.Çok şükür atlattım tekrar gebeyim 13 haftalıkken serklaj oldum belimden uyuşturdular bebeğe narkoz ilavı geçmesin diye. Doktorumdan çok memnunum. Şuan 19+4 teyim en başından beri iki kayıp var diye doktor riske atmadı kan sulandırı iğne kullanıyorum genetiğimde pıhtılaşma çıkmadı. Progestan ve vitaminler kullanıyorum. Ultrasondada her şey yolunda doktor dikiş atarken rahim boyum güzel ve kapalı olduğu için biraz daha rahat olabilirsin drdi ama ben riske atmayıp çoğu zaman yatıyorum. Bebişimde kız olacak nasipse kıpır kıpır :) 21 haftalıkken detaylıya gidicem sizlerin nasıl geçiyor günleri olumlu şeyler duymak istiyorum :) birde ayağa kalktığımda çoğu zaman hafıf karın kasık ağrım oluyor.