123w123w 29 haftamda kontrole gittim nst de doğum sancısı çıktı bebeğin başıda aşağı inmiş dedi doktor yatısımı yaptılar 1 gun hastanede kaldım çıktım şimdi evde yatiyorum benimle aynı durumu yaşıyan varmı
ZeynepSare 123w123w aynısını ben yaşadım hatta hala yaşıyorum 34+4e kadar geldik açılma 2cm oldu nst de sancı arttı bakalım hayırlısı hepimiz için
Kurall 123w123w canım doğum yaptın mı yaptıysan kaçıncı haftan da yaptın benim de riskin var şimdi 31 haftaligim şuan
Nunu 123w123w aynı durumdayım canım dün taburcu oldum bir gece yattım nst de çok sık sancım çıkıyordu durdurdular ciğer geliştirici verdiler
123w123w Tbrk kasık ağrılarım vardi o yüzden nst den gorelim dedi doktor normalde 36 haftalik girilyo nst ye sanırım
Tutti Bende yaşadımaynısını geçen hafta benimde yalancı sancım oldu hastanede nts de sancım cıktı bır gece yatıs verildi şimdi 3günde bir ipne vuruluyorum.dikkat etmek lazım boş bol uzanıp dinlencez artık . Sana iğne vs verdilermi
Kurall Nunu banada ciğer geliştirici yaptılar canım yarın çıkarım inşallh korkuyorum erken gelicek diye
Handeckm 123w123w bende 31 haftalıkken hafif sancım çıktı nst de ama cok şükür erken doğum riski falan yok dediler. İnsallah vaktinde gelir bebişlerimizz
Kurall Handeckm kendin ağrı hissediyormuydun canım benim rutin kontrol de çıktı ağrım ben hiç hissetmiyordum
Nunu Kurall sancıların durduysa başka sorun yoksa çıkarırlar inşallah canım :) Rabbim vaktinde sağlıkla nasip etsin inşallah
Handeckm Kurall evet canım bildiğin adet sancısı gibi hissettim. Cünkü daha önce hiç böyle bir ağrı hissetmemiştim endişelendim