Annesiiiii20 Kızlar aşılamayı gittiğiniZ kadın doğum uzmanı mı takip edip yapıyor yoksa tüp bebek bölümündeki doktorlara mı trasfer oluyoruz?
ozge1001 Annesiiiii20 merhabaa malesef tutmadı 2 kere yaptırdık hiç acı ağrı hissetmiyorsunuz rahat olun bizim sebepsiz olmuyor aşılamada tutmadı nasip bekliyoruz hala
ftsu Ben 2. Aşılamamda tuttu 🙂 üst üste denerseniz tutma şansı yüksek dediler ve bende öyle yaptım tuttu şükür..❤️