biranneadayi1 ben özel sektörde çalışıyorum, bebeğim 4 aylıkken berbaer işe gelip gitmeye başladık, sabahın 6 sında üzerini giydirirken uyanıyor mecburen, sonra arabada uyyakalıyor o kadar üzülüyorum ki. eğer uzatabilme imkanınız varsa uzatın derim, ama yoksa tabiki bir şekilde alışıyorlar. sizin bırakacağınız kişi bebeişe gerçekten iyi bakarsa günlük 4 saat zaten uyku süresi olur anlamaz bile. ben yok güvenli bağlanmayı zedeliyor falan buna inanmıyorum , eskiden bile çocuk yüzü görmezmiş ki babannelerimiz annelerimiz, sürekli iş yapmaktan bebeği emzirmeden emzirmneye kucağa alırlarmış. ancak benim için de şu sıkıntılıydı kayınvalideme çocuğumu bırakmak istemedim ki ondan başka bırkabilecek kimse yok, çünkü daha 2 aylık bi bebeğe annen seni ağlatıyor mu falan diyn birisi büyüdüğünde annen seni bıraktı gitti de der diye düşündüm bu nedenle şu an çok zorlansamda bebeğimi her yere yanımda götürüyorum mecbur olmadıkça 1 saat bile bırakmıyorum.