dilosunuz Kizlar dün kan vermiştim beta 93 çıkmış ama 8ydi adet günüm bu değer çok düşük mü böyle olup sonradan yükselen yada sağlıklı gebelik geçiren oldumu bundan önce iki tane boş gebelik geçirmiştim
ghostty dilosunuz erken öğrendiğiniz için değer düşük çıkmıştır. 2-3 güne tekrar kan verin yükselişe göre belli olur🤗