meltemmiray Kızlar merhaba herkese. Fetal DNA yaptırmıstım 3 günde cıktı. Mümkün mü ? Cok erken degil mi? Sizlerin kac günde belli olmustu?
ghostty meltemmiray aynı şehirde yapılıyor, kargo vs işin içinde yoksa normal. Sorumlu kişi normalde 4-5 güne çıkar ama kargoladığımız için 1 hafta en az demişti.
lux38 Cinsiyet yazmiyr bnmkinde zaten 23 haftalığım cinsiyet belli raporda da yazmiyr ama çoğu kişide yazıyor diye biliyorm
meltemmiray dilagzl özel muayenehaneye gidiyorum hocamın kendi anlasmalıgı oldugu yere yaptırdım. Adını bilmiyorum suan