karayelll valla benimkinin de ilk torunu. Bir kere aramaz 😀😀 benim de zor geçti demişti 4 ay mutfağa giremedim demişti. Biliyor durumumu evde bir çorba yapacak durumda değilim. Eşim de biliyor durumu allahtan da annem de annem diye böyle insanların arkasında durmuyor. Sen takma hallederiz diyor sadece. Allah yardım etsin. İki ay üç ay idare ederiz düzelir geçer yaparız yemeği işimizi ama bu zor günlerde yanımızda olmayan insanları duzelince de ben yanımda istemem açıkçası.