evde pozitif çıkan testten sonra sabah üniversite hastanesinde kadın doğuma gittim. hcg değerine bakalım 5ten yüksekse hamilesindir, 4-5 saate çıkar dedi. saat 16 oldu e nabıza baktım ve kan grubu tahlili yapmışlar beta hcg tahlili yok. yanlış mı girdiler test türünü ne oldu anlamıyorum sabah sabah kan grubumu bilmek için kan vermiş oldum gittiğim de boşa gitti 😂 böyle bir şey yaşayan var mı acaba hcg istedi de daha yapmadılar mı. ama 5 saat geçti kan vereli