ilkiminannesi Deletedmom_298 regl gecikmesi oldu mu ? Bu ay 2. Regl bekliyorum 38 gün oldu ama hala gelen giden yok
Mhtap1 Oyyyyy bebişin tutunmuş bence ben kan verdim direk pozitifti eve geldim idrar yaptım bu şekilde çıkmıştı
Deletedmom_298 Mhtap1 yalancı pozitifse diye çok korkuyorum 🥲 kan vermeye gidicem ama içimde acayip korku var
Mhtap1 Deletedmom_298 direk kan ver bence 5. Gün embriyosuydu benim senin testten daha silikti ve yaptıktan 5 dk sonra yavaş yavaş belirginleşmeye başlamıştı
UmutluYasam Deletedmom_298 geç döllenme olmuş olabilir canım hemen içini karartma 2 gün sonra tekrar kan ver bakalım inşallah artış sağlar 🤲🏻
Deletedmom_298 UmutluYasam tüp bebek ya geç döllenme olmaz 5.gün embriyosu, beta salgılamış ama kimyasal bence yarın kan ver dedi doktor. Ama bana kalsa ben ilaçları kesicektim devam ediyorum hala..
Deletedmom_298 Hly_ygt UmutluYasam doktorla henüz görüşmedim hemşire ısrarla ilaçlara devam etmemi istiyor
Hly_ygt Deletedmom_298 devam et bence de en azından sen elinden geleni yapmış olursun canım gerisi taktiri ilahi