32.haftadayim ay artık zor catlarim diye düşündüm ama hiç kasinmadan göbek deliğinin altından ince ince çatlamisim bugün fark ettim.Hizli kilo almadım ama yüksek kiloda hamile kaldım.Ay üzüldüm ya nasıl yavaşlatabilirim bilmiyorum.Su ana kadar agartanin vucut nemlendiricisini kullandım napsam bana akıl verin 🫶🏻🥹