daisy__ Arkadaşlar eltim doğum yapalı tam bir ay oldu bir aydır belinden sağ bacağını komple saran bir ağrı var ne oynatabiliyor ne uzatabiliyor doğum sonrası ağrıdır diye aldırış etmedik ama gün geçtikte artıyor bu durumu yaşayan varmı normal mi