Kızlar adetim 5 gün gecikti. Birkaç aydır hiç böyle gecikmemişti de bazen de olabiliyordu böyle. Test yapayım diyorum ama yine yıkılmaktan korkuyorum 🙈 28 ekimde beta vermiştim negatifti. 0.100 dü yani. Acaba erken miydi olur mu bilemiyorum kafam çok karışık. Bir ses olsaydı çıkardı diyor diğeri erken diyor ne yapsam