Merhaba hamilelik istiyoruz eşimle 6 aydır deniyoruz ama olmuyor sıklığı nasıl olmalı yumurtlama günlerini değerlendiriyoruz ancak art arda iki kere yapıyoruz garanti olsun diyor eşim ancak ben de spermlerin kalitesi azalmasın diyorum nasıl olmalı sizce