aysgl330633 yook cuma günü 0.3 idi pazartesi 2 geldi 2.0 yani. Doktor kalınlaşma oldugunu söyledi artabilir dedi de negatif çıkar diye gitmeye tereddüt ediyorum ya da kendimce umut etmek istiyorum bilmiyorum inanın. Artan var mı diye merak içindeyim başına gelen var mı acaba