ilkkezanneyim gamzetrkk sanki balgam varmış gibi oluyor 3 kere hamilelik yaşadım üçünde de ilk belirti buydu balgam varmış gibi bir iğrençlik vardı boğazımda ve yatınca sanki boğazıma akıyor gibi hissediyordum midem bulanıyordu
Dinolisoo Aşırı gaz sorunum vardı. Göğüslerime dokunduğumda sanki içleri sert sertdi. Damalarım falan baya belirginleşmişti göğüslerimde. Kasıkta sancılar oluyordu öyle yani.
happymommmfy Her gebelik annede farklı tepkiler oluşturur bazılarında hiç olmaz bazıları son derece gebelik belirtilerini hisseder bu gebelik başında da sonunda da aynıdır