Ya aslında baya basit kendi yaşımızı düşünelim. Mesela ben bugün 25 yaşımı kutladım bir daha ki seneye kadar 26 yaşımı dolduracağım ama 25 yaşındayım diyeceğim herkese. Seneye 26 olacağım 27 doldurmaya başlayacağım ama herkese 26 diyeceğim böyle gidiyor yani. Ben 18+ günlerde 18 diyorum. Bugün 19 oldum mesela haftaya kadar artı günleride koyarak 19 diyeceğim.