yaseminkarakus0728 Edmr97 niye böle oldu anlamış değilim. Çokta düzenli değildi adet dongum ama bu kadar da uzamiyodu. En son 25 eylulde oldum adet
yaseminkarakus0728 Edmr97 24 Kasım’da beta kan testi yaptırdım negatif çıktı sıfır çıktı değerim bı daha da test yapmadim
Edmr97 yaseminkarakus0728 bende kan verdim 0.100 çıktı cyclasur hap verdi iki kutu onlar bitince gelmesi lazım artık dedi
Edmr97 yaseminkarakus0728 yok bitmedi dhaa 4 gün var bitmesine adetim de gelmedi sen ne durumdasın canım?
ayse988 Kızlarr hem adetiniz düzene girsin hemde yumurtaları geliştirsin diye inositol kullanabilirsiniz araştırın bir çalıştığım doktorlar öneriyor memnun kalanlar var
Sudemirhan yaseminkarakus0728 insülin drencini kırmaya ysrdımcı olan bişey genelde pcoslulara öneriliyor ama