iremmomi Şuan ücretli öğretmenlik yapıyorum ve hamileyim doğum parası alabilir miyim alanlar nasıl aldı ne kadar aldı
narbibi iremmomi Ben özel de doğum yapıcam 80bin dediler bide benimki riskli gebelik oldugu için öyle yoksa 40bin ola bilirdi
aysgl330633 iremmomi yapay zekaya sordum evet alabiliyorsun ama ne kadar olduğunu söylemedi geçen haberde ilk çocuğa beş bin dendi herhalde öyle gibi
balbocegii iremmomi eğer sigortanız yatıyorsa 32 haftada izne ayrılıp doğum yaptıktan sonra alıyorsunuz
zehraulger3838 iremmomi canım o yatan para sigortalı sigortasız çalışan çalışmayan fark etmiyor çocuk sayısına göre yatıyor zaten
iremmomi aysgl330633 benim dediğim meblağ fazla olan bir arkadaşım aldı geçen sene 40 küsür çalışıyordu 32. Haftaya kadar çalıştı sonra aldı