Kızlar ne zaman nst başlıyordu ikinci gebeliğim ama unutmuşum
Annesii66 ilkde 32 de başladık bunda kaçta başlarız bilmiyorum
Annesii66 ilk gebeligimde 30 da başlamıştık özel hastanede
Annesii66 35 nci haftada başlıyor nst
Annesii66 benimde 32.haftada başlamıştı
Benim 32 de başladı bazıları daha geç başlıyormuş
31 de başladı ilk hamilelikte..2. De 29 başladı şikayetim olunca .. sancı çıkmadı şükür
Edum ne gibi şikayetiniz oldu sancı mı vardı
30 da başladık bi kaç şikayetimden dolayı sancı çıkmadı şükür
Annesii66 kasılmalar oluyordu sürekli
Annesii66 benim kasılmalarım vardı 28. Haftada girmiştim
Annesii66 34.haftada başladı doktorum
34 te başladık biz de özelde