Rabia-Bay44 hamdolsun 25mm altına hiç düşmedi ama 24 haftalık bir doğumum var. Bu gebelikte 15. Hafta 33mm oldu yine de yapmadılar 25 altı olmaz dediler. Önlem amaçlı istediğimde de yapmadılar 12. Haftada. Çünkü erken doğumumda enfeksiyon teşhisi konmuştu. Yüksek dozlarda Progestan kullanmama rağmen kısalma ve Hunileşme oldu. Belki de Progestan yapıyordur enfeksiyonu bilemiyorum. Çünkü bizde her şey yasak ve özenli. Şuan bile vajinamda baskı hissediyorum. Rabbim yardımcımız olsun