elfdokan Bi yakınım için soruyorum bel boşluğu olanlar gebe kalamazmış eski insanlar bunu bağlama yöntemiyle hamile kalındığını söylüyor belini bağlatıp hamile kalan var mı ?
Rose_07 elfdokan bende bel boşluğu var küçüklüğümden beri. 3 kez hamile kaldım ilk defa böyle birşey duydum.
elfdokan [silindi] evet bel kısmında bi boşluk oluyormuş bağlayınca gebe kalması daha kolaymış başına gelen ve ya bağlatıp hamile kalan var mı diye araştırıyorum
Rose_07 elfdokan canım doktor ağzından duymadan inanma. Halk arasında öyle çok şey dönüyor ki gerçekten anlam veremiyorum bazen. Ha belki gerçekten tıbben engel olabilecek bir durumdur okey ama bunuda doktor bilir.