Kızlar büyük oğlum 3,5 yaşına gelecek neredeyse. Ona travel sistem bebek arabası almıştım ama hiç memnun kalmadım. Şimdi pusetli şekilde ikinci oğlum için kullanıyorum. Büyük oğluma da baston araba almayı düşünüyorum hatta memnun kalırsam küçük oğlana da alayım diyorum. Çok ucuz olmasına gerek yok. Yatabilen hafif ve kolay açılıp kapanan bir araba arıyorum.