ipekleyla Hanımlar reglime 4 5 gün var. Erken gebelik testi negatif çıktı. Bu test için çok iyi diyorlar. Yani negatif çıktıysa sonuç kesindir diye duydum. Biraz üzüldüm. Yanılma payı olabilir mi acaba?
Dry94_ ipekleyla 4-5 gün çok erken değil mi bence 2 gün sonra tekrar yapın yada gününde yapın umarım vardır🥰
ipekleyla Dry94_ Belloca penbe_karisi bu test 6 gün öncesine kadar gösteriyor dedikleri için bi denemek istedim 🥹 çok fazla Göğüs ağrım var ve ilk defa vajinal mantar oldum değişik şeyler yaşıyorum belki vardır dedim ama çıkmadı :(