anneadayii__ Cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz, benim şu anda 12+3 haftaya muayeneye gideceğim öğrenir miyim merak ediyorum 😊
Zeynep248 anneadayii__ özel hastane yada ilgili bir doktor ise tahmin edebilir ben 12+6 da gittim devlet hastanesine daha çok küçük dedi ilgisizdi. Ama özel hastaneler kesin olmasa bile kemik yapısına nubuna göre bir tahminde bulunuyorlar
geceannesi anneadayii__ özel muanesine gidiyorum 12 haftam da söylemedi çok erken yanılma payı çok oluyor dedi.. 16 haftadan sonra gel dedi ilk hamileliğimde de zaten 18 haftam da söylemişti..
beyzzsenturkkk Zeynep248 bende 12+2yim ama gitmiyorum yanılma payı olabiliyor o yüzden 16yı bekliyorum net sonuç için bosuna ümitlenmek istemiyorum
Zeynep248 beyzzsenturkkk evett katılıyorum buna çevremde olmasa da bu platformda yanılan çok gördüm siz ikili test için gitmeyecek misiniz bu haftalarda yapılması gerek💓
ruzgar21 anneadayii__ öğrendin mi canım bende bugün 11+6 da gittim çok erken ddi özeldi sadece tahmin erkek ddi ona da emin değilim dedi