32+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim bende. Benimde çok korkum oluyordu rahim ağzında kısalma olur mu diye. Ama öyle bir durum olmadı şükür. Her kontrolde soruyordum doktora. Son kontrolde artık bebek baskı yaptığı için göremediğini söyledi. Progestan fitil kullanıyorum zaten hamileliğin başından beri. O yüzden de kısalma olmamış olabilir.