ela_0801 Kahvedelisi 2 gün önce yaptığımda hiç bişi yoktu dün yaptığımla aynı gibi bu acaba ben kendi kendime mi görüyorum diyorum
dilosunuz ela_0801 benimde 8 ekimdi testlerde negatif gördüm hep dün kan verdim 93 çıkmış en doğrusu kan oluyor yinede
baharcnr dilosunuz cıddımısınz. Bnmde buqun adet gunum ama olmadım test aldım yaotım negatıf gıdıp test versemmi acaba 🥹
dilosunuz baharcnr gerçekten hatta yazdım buraya da 8nde test yaptım 6snda yaptım negatifti en son kan vercem dedim dün verdim bugün sonuç 93 çıkmış 🥹
dilosunuz baharcnr 5 gün içinde olusabiliyomus ya neden olmasın biraz daha bekleyip kan verin benim mide bulantim ve kasık ağrım da vardı 😊
baharcnr dilosunuz cok hayrlı olsun bacımsuu💖💖bn en ıyısı ya yarın aksam yada snraki gun gıdıp kan testı vereyım ınş bunu dusunurken bıranda adet olmazsam 🙃🫠
kesginn ela_0801 Benmde 5 ekimdi bende test yaptım çift çizgi çıktı hamileymişim erken gebelik testi yaptınızmı
ela_0801 kesginn değişik bi marka bu tek bu vardı acelem de vardı aldım çıktım direk 1 testi bozuk çıktı zaten 1 tane ayın 10 unda hiç çizgi çıkmadı 2tane de silik çıktı dün ve bugün
dilosunuz baharcnr inşallah olur bundan önce iki boş gebelik geçirdim 🥲 düşünmemek gerekiyor bazen sende öyle inşallah güzel haberler sende alırsın hepimiz alırız 🙏