Fnur6435 Dün 11+2 de gittim doktor yüzde 60 erkek dedi. Kime söylesem erkek değişmez diyor da yine de merak ediyorum.
User147874 Fnur6435 daha çok erken bazı doktorlar kordonu erkek sanıp söylüyor ama dediğim gibi çok erken
Meryemak Fnur6435 ilk oğlumda da ikinci oğlumda da 12. Haftada erkeğe benziyor deyip 15. Haftada kesin erkek dedi doktor genelde erkekte yanılmıyorlar
User147874 Fnur6435 hm o zaman öyledir canım çünkü erkek daha erken belli oluyor benimkide erkek 15. Haftada kesin öğrenmiştim
Fnur6435 User147874 bana da yüzde 60 dedi 15. Haftada netleşir dedi de şimdiden çok merak ediyorum değişecek mi diye hep kendimi kıza yakın görmüştüm çünkü