durumrve benim hikayemde benzer. Almanya’da eşimle tekiz. Şubatta 3 yaşına girecek bir oğlum var. Eşim çalışıyor benim eylülde dil kursu ve işe başlamam gerekti. Ama kardeşi olmalı bir kez daha anne baba olmalıyız hissi ağır bastı. Yeni 34 yaşına girdim şubatta 2. Kez anne olacağım. Zorlanacağım, ekonomik ve mental olarak ama mutluyum.