FatmaArsyrkl Benim hep 2 hafta öndeydi su an 38. Haftadayim eğer sancilarim baslamazsa suni sanciyla dogum yapacağım haftaya daha fazla beklersek tehlikeli olabilir dedi doktor.Elinizden geldigi kadar paketli gida ve karbonhidratı kesin ve bol bol yürüyüş yapın ilerleyen donemlerde doktorunuzun dedigi gibi normal dogumda sıkıntı yaşayabilirsiniz ben pişman oldum zamaninda daha fazla dikkat etmediğim için.