GencbirAnne_1 devlet ücretsiz canım ışıl doktora gittim muayenesi güzel ama eş giremiyor resim vermiyor muayene sonunda bana da biraz bebeği gösterdi ekran kendşne dönük oluyo genelde çektiği resimler e nabıza düşüyor
Ben ilk 22 haftada gittim güzelce muayene etti bebek pozisyonundan dolayı kafasını ölçemedi yüzünü göremedi biraz yürür bişeyler ye gel dedi 1 sat sonra yine gittim yine pozisyonu uymayınca 2 3 hafta sonra randevu al gel dedi 25 haftafa gittim kafasını öçltük yine yarım saat falan muayene etti herşeyine baktı yine kafa çapı küçük çıkmış genetiği olabilir ama takip edelim dedi 1 Ay sonra gel dedi ilgili bi doktor ben memnun kaldım